wtorek, 28 maja 2013

Kilka słów o mnie:

Jak każda kobieta jestem zadowolona z części swoich kosmetyków, a kilkoma znajdującymi się w mojej łazience - mocno rozczarowana. Pomijając już fakt straconych pieniędzy, interesuje mnie wyraźny efekt i jak największe bezpieczeństwo ich stosowania. Kilka lat temu zaczęłam uważniej przyglądać się składowi moich kosmetyków chcąc lepiej dopasować je do potrzeb mojego ciała, minimalizując jednocześnie ilość „zbędnych” według mnie związków chemicznych. Okazało się to niełatwym i czasochłonnym zadaniem, często wymagającym wiedzy kosmetyczki i chemika. Tak oto zrodziło się moje nowe hobby.

Ukończyłam biotechnologię ze specjalizacją biologia molekularna, a następnie obroniłam doktorat w zakresie nauk biologicznych. Dziś pracuję w swoim zawodzie, ale chciałabym zaznaczyć, że NIE DOTYCZY ON BEZPOŚREDNIO KOSMETYKÓW. Mimo to, wykorzystuję swoją wiedzę w nieustających poszukiwaniach prawdziwych „perełek” na gigantycznym dzisiaj rynku kosmetycznym. Mam nadzieję, że na moim blogu znajdziecie kilka ciekawych informacji.

KONTAKT:
blogzkremem@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz