piątek, 31 stycznia 2014

Mój nowy, mineralny nabytek

Od jakiegoś czasu planowałam zakup różu firmy bareMinerals, a grudniowy Mikołaj przyspieszył tą decyzję. Zdecydowałam się na róż READY w kolorze THE ONE, opisywanym jako najbardziej naturalny spośród kolorów. Mimo, iż jego zdjęcia w sklepie internetowym Sephory trochę odbiegają od rzeczywistości, to jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Kolor rzeczywiście jest bardzo naturalny, a róż bardzo łatwo się rozprowadza i bez problemu można dozować "efekt". Opakowanie jest poręczne i estetycznie wykonane, a oprócz lusterka znajdziemy w nim niewielki pędzel.

Skład tego kosmetyku jest bardzo ciekawy. Znajdziemy w nim między innymi: wyciągi z alg, witaminę E, olej z nasion kamelii, olej z pestek winogron. Według producenta róż zmiękcza i wygładza skórę.

W tym przypadku cena idzie w parze z jakością i według mnie zdecydowanie jest to kosmetyk wart zakupu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz