poniedziałek, 3 lutego 2014

Krem nawilżający APICOSMA (MELVITA)

W okresie jesienno-zimowym do pielęgnacji twarzy wybrałam krem nawilżający APICOSMA z MELVITY. Krem przeznaczony jest do skóry suchej. Opakowanie zawiera 50ml kosmetyku zamkniętego w tubce z pompką. W jego składzie znaleźć można między innymi: wyciąg z aloesu, mleczko pszczele, miód, masło shea, olej z pestek słonecznika, olej z nasion róży, wyciąg z kasztana.


Pomimo zaleceń producenta, nie byłam w stanie używać tego kremu na dzień, gdyż słabo nadaje się pod makijaż. Za to krem wspaniale sprawdzał się na noc. Odżywiał, koił, nawilżał i działał gojąco. Zachwyciło mnie opakowanie, tubka z pompką po raz pierwszy zamieszkała w mojej łazience i po wypróbowaniu uważam to za bardzo dobre rozwiązanie. Przy użyciu pompki udało mi się wydostać cały krem. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć, jak to opakowanie wyglądało:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz