niedziela, 2 lutego 2014

Smutne SOLDY w sklepie sieci SEPHORA (SOLDY cz. I)

Zimowe SOLDY są okresem, w którym staram się skorzystać z promocyjnych cen kosmetyków. Z dużym wyprzedzeniem planuję zakupy i do tego czasu staram się zużyć zapasy. Tak też jest w tym roku i, jako że pod koniec zeszłego roku skończyło mi się bardzo dużo kosmetyków, pozwoliłam sobie na większe zakupy.

Sklepy marki SEPHORA są dla mnie między innymi źródłem certyfikowanych bio-kosmetyków firmy Alorée, którą już kiedyś Wam przedstawiałam. Do sklepu wybrałam się z zamiarem wypróbowania kremu CC Cream Second Life mającego wyrównywać koloryt skóry, nawilżać, ale również chronić przed słońcem (SPF 6 PA+) i przeciwdziałać starzeniu. Pierwsze wrażenia okazały się korzystne i zdecydowałam się na zakup mniejszego opakowania (dostępne są 13ml lub 40ml).

W zakupach pomagała mi wyjątkowo miła sprzedawczyni i to ona poinformowała mnie, że SEPHORA właśnie wycofuje się ze sprzedaży kosmetyków Alorée i, że w związku z tym, wszystkie kosmetyki mają ceny obniżone o 30%. Smutna i zrezygnowana dokonałam jeszcze kilku zakupów, przewidując, że w przyszłości mogę mieć problem ze znalezieniem jednego sklepu dysponującego pełną gamą kosmetyków tej lubianej przeze mnie marki. Zdecydowałam się jeszcze na:
- żel pod oczy
- nawilżający fluid
- regenerujący eliksir
Wszystkie te kosmetyki są dla mnie nowe i jak tylko trochę je poznam, to podzielę się z Wami swoją opinią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz