wtorek, 26 maja 2015

Olejek do włosów OJON

Kilka miesięcy temu zakupiłam mieszaninę olejków marki OJON, o działaniu odmładzającym (cokolwiek miałoby to znaczyć w przypadku włosów:-), przeznaczoną do włosów cienkich i delikatnych. W opakowaniu tworzy on kolorową kompozycję i przed użyciem należy go dokładnie wymieszać. Dostępny jest między innymi w SEPHORZE, gdzie kosztuje 34 euro. Na zakup zdecydowałam się mogąc skorzystać z promocji, co znacznie obniżyło cenę: do 17 euro. 


W swym składzie posiada 7 rzadkich olejków (szczegóły na zdjęciu poniżej):



Olejek miał być lekki w użyciu, miał odbudowywać i chronić, jednak zdecydowanie obciąża moje włosy. Oczywiście próbowałam używać go na różne sposoby (na suche lub na wilgotne jeszcze po umyciu włosy - mała kropla roztarta w dłoniach, a następnie rozprowadzana tylko na dolnych partiach włosów, albo nakładanie na włosy 15 min przed myciem). Niestety olejek za każdym razem obciąża włosy, nie wykazując żadnych innych zauważalnych właściwości pielęgnacyjnych. Jedynym plusem jest przyjemny zapach, ale nie z tego powodu go kupiłam. Kosmetyk zaliczam do zdecydowanie nieudanych, co przy tak wysokiej cenie jest szczególnie rażące. Może teraz, kiedy włosy są lekko przesuszone zabiegiem BEACH WAVES, uda mi się go zużyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz