niedziela, 22 września 2013

Paczka z Melvity

Przyszły już moje zamówione kosmetyki z Melvity. Przy zamówieniu składanym przez internet możemy skorzystać z darmowego opakowania. Ponieważ zmieniła się szata graficzna pudełka, postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć. Udało mi się skorzystać z mini-wyprzedaży i oprócz atrakcyjnej ceny jednego z produktów, skorzystałam z darmowej wysyłki za zamówienie od 49 euro zamiast od 70 euro.



Bardziej dociekliwym wyjaśniam, że owszem kosmetyki nie mogą się zmieścić w tym pudełku, ale moje zamówienie objęło także produkty dla mojej rodziny, których nie będę pokazywać, ani recenzować. Wszystkie kosmetyki zapakowane były w dwa takie pudełka.

Dodatkowo Melvita oferuje klientom wybór 3 darmowych próbek.


Recenzje już za kilka tygodni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz